Ha valamennyire is optimalizálod a keresők felé a blogodat és használod a meta tag-eket, akkor a következő cikk hasznos lesz számodra.
Hogyan és mi szerint érdemes kiválasztani a blogodhoz leginkább illő releváns kulcsszavakat?
Elég sok ingyenes online eszköz létezik a kulcsszavak helyes kiválasztására, ezekből én két darabot osztanák meg veletek. (Ezeket az eszközöket használom én is)
Az első a SeoTools: Az oldalt IDE kattintva érheted el.
Ezen az oldalon egy röpke regisztráció segítségével több eszközt is igénybe vehetünk teljesen ingyenesen.
Az eszközök a következőek:
Meta tag generáló
Meta tag ellenőrző
Tört linkek keresése
PageRank lekérdezés
Kulcsszó ajánló
Kulcsszó sűrűség vizsgáló
Helyezés vizsgáló
Viszontlinkek vizsgálata
Indexelt oldalak vizsgálata
Itt a legérdemesebb a Kulcsszó sűrűség viszgálót használni, mivel leellenőrzi a blogodban lévő szavakat és ezek megjelenését százalékokra osztja. Kulcsszavakként érdemes az 1-8% sűrűség közötti szavakat használni.
Második segédeszközként a Google AdWords Kulcsszóválasztó eszközt ajánlanám melyet Itt érhetsz el.
Ezen az oldalon arra kereshetsz rá, hogy egy adott kifejezésre mekkora a verseny és mennyi a havi keresések száma, így lépést tarthatsz a versenytársaiddal.
Hogyan és mi szerint érdemes kiválasztani a blogodhoz leginkább illő releváns kulcsszavakat?
Elég sok ingyenes online eszköz létezik a kulcsszavak helyes kiválasztására, ezekből én két darabot osztanák meg veletek. (Ezeket az eszközöket használom én is)
Az első a SeoTools: Az oldalt IDE kattintva érheted el.
Ezen az oldalon egy röpke regisztráció segítségével több eszközt is igénybe vehetünk teljesen ingyenesen.
Az eszközök a következőek:
Meta tag generáló
Meta tag ellenőrző
Tört linkek keresése
PageRank lekérdezés
Kulcsszó ajánló
Kulcsszó sűrűség vizsgáló
Helyezés vizsgáló
Viszontlinkek vizsgálata
Indexelt oldalak vizsgálata
Itt a legérdemesebb a Kulcsszó sűrűség viszgálót használni, mivel leellenőrzi a blogodban lévő szavakat és ezek megjelenését százalékokra osztja. Kulcsszavakként érdemes az 1-8% sűrűség közötti szavakat használni.
Második segédeszközként a Google AdWords Kulcsszóválasztó eszközt ajánlanám melyet Itt érhetsz el.
Ezen az oldalon arra kereshetsz rá, hogy egy adott kifejezésre mekkora a verseny és mennyi a havi keresések száma, így lépést tarthatsz a versenytársaiddal.
Search Engine Optimization |